מדוע כדאי לכם להיכנס לכושר קרבי?

חולמים לשרת ביחידה קרבית מובחרת? לסיים את המסע יחידה ולקבל את הכומתה הנחשקת? בין אם אתם רוצים לשרת בדובדבן, סיירת מטכ”ל או כל יחידה קרבית אחרת, כדאי שתתחילו להתכונן ליום המיונים שבודק כושר קרבי ויכולת עבודה בצוות.

מה זה כושר קרבי?
כושר קרבי הוא מושג המבטא את הדרישות המצופות מחייל המשרת ביחידה קרבית מבחינת רמת פעילות גופנית. חלק מהדרישות הן נשיאת ציוד כבד, צעידה למרחקים, יכולת עמידה ועבודה בתנאי שטח קשים, ניווט וירי במטרה זזה.

מי יכול לבצע אימון כושר קרבי?
אם אתם בגיל התיכון, כיתות י’-יב’ אימוני כושר קרבי מיועדים במיוחד עבורכם ויכינו אתכם לשירות הצבאי. האימונים מתאימים גם לבנים וגם לבנות, ובמיוחד לכאלו שרוצים לשרת ביחידה קרבית.

מדוע כדאי לכם להיכנס לכושר קרבי?
אספנו עבורכם מספר סיבות מדוע כדאי לכם להיכנס לכושר קרבי לפני הגיוס לצבא:
לעבור בהצלחה גיבוש ליחידה קרבית – ימי המיון נועדו לבדוק שאתם מתאימים לשרת בתפקיד קרבי ולא בתפקיד עורפי או תומך לחימה. כחלק מהמבדקים יהיה עליכם לעשות תרגילים הבודקים עבודת צוות ופעילות גופנית. תרגול כושר קרבי יכין אתכם לימי הגיבוש באמצעות סימולציות, עבודה על פלגי הגוף השונים ועל יכולות חברתיות.

הכנה פיזית ומנטאלית – השתתפות באימוני כושר קרבי יכינו אתכם למשימות הפיזיות שיחכו לכם בשירות אך גם ללחצים מנטליים איתם תתמודדו. באמצעות האימונים תוכלו ללמוד להכיר את עצמכם ולהגיע מוכנים לשירות הצבאי.

סט ערכים – האימונים יעניקו לכם סט ערכים שילווה אתכם בתקופת הצבא ובחיים כאזרחים בוגרים. במהלך האימונים שמים דגש על הערכים דבקות במטרה, עזרה לזולת, אחריות, יוזמה וביטחון עצמי.

מה הם קבוצות כושר קרבי?
קבוצת כושר קרבי היא תנועת בני נוער בה המדריך שלכם הוא מאמן מקצועי שהיה לוחם בעברו. ביחד הקבוצה שומרת על פעילות גופנית, לומדת על ערכי צה”ל, התמודדות עם מצבי לחץ, תנאי מזג אוויר לא טובים וקושי פיזי.

המדריך, מכיר את הדרישות בימי גיבוש וביחידות הקרביות מהמועמדים לשירות ומכין עבורכם תוכנית אימונים שמתאימה לכם ותעזור לכם להגיע לתפקיד הנחשק. במהלך האימונים המדריך ידע לתת לכם הכוונה בנושאי פעילות גופנית וגם מבחינה חברתית ונפשית.

איך כושר קרבי יעזור לכם להגיע לסיירות?
במהלך גיבוש סיירות אתם תבקשו להקים אוהלים, לבצע ריצה של שלוש קילומטר, ספרינטים, לסחוב אלונקה, לזחול, לחפור בורות ולבצע עוד משימות רבות שיקבעו האם אתם תהיו לוחמים ביחידה מובחרת או לא.

אימוני כושר קרבי יסייעו לכם לעבור את גיבוש הסיירות בקלות באמצעות תרגול המשימות שיהיו ביום הגיבוש וביצוע סימולציות.

אם אתם מעוניינים להגיע ליחידות הלוחמה המובחרות בצה”ל ולקחת חלק בקבוצת כושר קרבי שהיא גם בית שני, אנחנו ב-ATEAM נשמח ללוות אתכם בתהליך.