תרגילים שיכניסו אתכם לכושר קרבי

אתם מחכים לצו הראשון כדי להצהיר שאתם הולכים להיות לוחמים? חולמים על יום הגיבוש? כדאי שתפסיקו לחלום ותתחילו לפעול! כושר קרבי יסייע לכם לעבור את המיונים ליחידות הקרביות המובחרות בהצלחה!
מדי שנה, היחידות הקרביות פותחות ימי מיון שבודקים האם אתם מתאימים להיות הלוחמים הקרביים הבאים שיתגייסו ויצטרפו אליהן.

מה שונה כושר קרבי מפעילות גופנית אחרת?
כושר קרבי הוא פעילות גופנית המותאמת לצרכים וליכולות הנדרשות מלוחם קרבי בזמני משימות ולחימה. כחלק מהדרישות, אתם תצטרכו בתור חיילים קרביים להיות מסוגלים ללכת למרחקים, לסחוב משקלים כבדים, לשאת פצועים על גבי אלונקה, לנווט בשטח לא מוכר ולירות לאחר מאמץ במטרה זזה.

מדוע כדאי לשמור על כושר קרבי לפני הגיוס?
בימי המיון ליחידות הקרביות יבדקו האם אתם נמצאים בכושר גופני, מסוגלים להתמודד עם מצבי לחץ ואיך היכולות החברתיות שלכם. חייל קרבי צריך לדעת לעבוד בצוות, לדאוג לחברי הקבוצה שלו, להיות בכושר ולהתמודד עם מצבים לא מוכרים.
רוצים להגביר את סיכויי הקבלה שלכם? כדאי שתתחילו לבצע אימוני כושר קרבי לקראת הגיוס לצבא וימי המיון.

תרגילים שיעזרו לכם להיכנס לכושר קרבי
אספנו עבורכם מספר תרגילי כושר קרבי שתוכלו לעשות בבית ויעזרו לכם להתקבל ליחידות קרביות:
ריצה בחוף הים – אוהבים לרוץ? נסו לאתגר את עצמכם ולרוץ בחול של הים. תרגיל זה יעזור לכם ללמוד להסתדר עם תנאי שטח קשים. בצעו ספרינטים קצרים על חוף הים ובצעו מנוחה של דקה סין ספרינט לספרינט.

כפיפות בטן – אם אתם רוצים להצליח לבצע כפיפות בטן ביום גיבוש, כדאי שתתחילו עכשיו. במהלך המיונים הצבא מצפה שתצליחו לעשות 200 כפיפות בטן! כפיפות בטן יעזרו לכם לעבוד על פלג גוף העליון ולחזק את שרירי הבטן.

הליכה למרחק – תפתחו מנהג חדש בו אתם יוצאים להליכה של שעה ביום עם חבר. זה זמן טוב להשלים פערים וגם לעבוד על סיבולת לב ריאה והליכה למרחקים. אוהבים לטייל בטבע? מעולה, כך תוכלו לשלב הליכות למרחקים עם תנאי שטח קשים.

שכיבות סמיכה – התרגיל הזה יסייע לכם לחזק את שרירי הידיים ולבצע אימון סטטי. איך עושים? מניחים את שתי הידיים על הרצפה ושוכבים בצורה ישרה. המטרה היא לרדת לכיוון הרצפה ולעלות כאשר הגוף נשאר ישר והראש מסתכל קדימה.

חושבים להתחיל אימוני כושר קרבי? חשוב להתחיל בהדרגה! התחילו במספר קטן של סטים וחזרות ולאט לאט העלו את הכמות עד שתגיעו לרף שהצבתם לעצמכם. זכרו לעשות הפסקה של דקה בין סט לסט.

מעוניינים לעבור את הגיבוש בהצלחה? להצטרף לקבוצת אימוני כושר קרבי מובילה? להיעזר במדריך מוסמך שמכיר את דרישות הצבא? להכיר חברים חדשים? אנחנו מזמינים אותכם להצטרף ל-ATEAM, הבית שיכין אתכם לשירות הצבאי הקרבי.