הכנה לגיבוש מטכ”ל

קיבלתם את מכתב ההזמנה לגיבוש מטכ”ל? מזל טוב! עכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות זה לעבור את הגיבוש בהצלחה כדי שתוכלו לשרת ביחידה המובחרת מטכ”ל.

גיבוש מטכ”ל – מה זה?
בכדי להתקבל לסיירת מטכ”ל כמו שאתם רוצים יהיה עליכם לעבור גיבוש מטכ”ל בו יבדקו האם אתם מתאימים לשרת ביחידה.

ממה מורכב גיבוש מטכ”ל?
גיבוש מטכ”ל מורכב מחמישה ימים שבהם תתחלקו לקבוצות קטנות של כ-25 אנשים ותבצעו משימות שבודקות כושר קרבי ודינמיקה קבוצתית. הגיבוש מתרחש בניצנים ומתוך כל האנשים שיגיעו לגיבוש רק 10% יעברו בהצלחה.

גיבוש מטכ”ל – מידע מפורט על כל יום
אספנו עבורכם מידע על מה אתם הולכים לעשות בכל יום במהלך גיבוש מטכ”ל:
יום ראשון – הגעה לתחנת רכבת משה דיין ב-07:30 בבוקר משם תיסעו אל מקום הגיבוש. במהלך היום הראשון תעברו תהליך קליטה שכולל מילוי טפסים, בדיקות רפואיות, חתימה על ציוד, חלוקה לקבוצות ובניית אוהלים בהם תישנו בימים הקרובים.
יום שני – במהלך יום גיבוש מטכ”ל השני אתם תלמדו לפרק ולהרכיב נשקים, תבצעו משימות פיזיות ותלמדו מאמרים.
יום שלישי – היום מורכב מביצוע משימות פיזיות כמו זחילות, הרצאה לקבוצה על נושא שנתנו לכם ושיחות אישיות.
יום רביעי – יום המורכב מביצוע תרגילים פיזיים ותחרותיים ובסופו יציאה למסע.
יום חמישי – זהו היום האחרון של הגיבוש ובו יודיעו לכם האם עברתם את הגיבוש או לא, לאחר השיחות עם המפקדים ומילוי הטפסים.

מה מחפשים בגיבוש מטכ”ל?
במהלך גיבוש מטכ”ל מחפשים אנשים שיוכלו להיות לוחמים עם כושר קרבי מעולה, חברותיים, שיודעים לעבוד בצוות ולוותר למען הקבוצה כשצריך. במהלך הגיבוש תבצעו משימות שונות בהן יבדקו את רמת הפעילות הגופנית שלכם, כמה אתם עוזרים לאחרים, האם אתם משדרים מנהיגות, ואיך אתם משתלבים בתוך הקבוצה.

כושר קרבי יעזור לכם לעבור את גיבוש מטכ”ל!
במהלך חמשת ימי הגיבוש אנשי יחידת מטכ”ל יתזזו אתכם מהבוקר ועד הערב בביצוע משימות שונות כמו תרגילי חולייה ומסעות שנועדו לבדוק את רמת הכושר הקרבי שלכם. בנוסף, הם יבדקו האם אתם מחוברים לערכי צה”ל והסיירת.

במסגרת אימוני כושר קרבי אתם תלמדו על צה”ל, על מבנה היחידות השונות , תקבלו הכוונה ותעברו הכשרה שתכניס אתכם לכושר קרבי ותעזור לכם להתכונן ליום הגיוס כלוחמים ולעבור את הגיבושים בהצלחה.
חולמים לשרת בסיירת מטכ”ל? מעוניינים לעבור את שבוע גיבוש מטכ”ל בהצלחה?  צוות A-TEAM מתמחה בהכנת בני נוער ליחידות מובחרות וילווה אתכם לאורך כל הדרך.