גיבוש שייטת

חולמים לשרת בשייטת 13? מחכים לרגע בו תגיעו לגיבוש? שייטת 13 היא יחידת הקומנדו הימית הישראלית ומדי שנה מתקבלים אליה רק 100 לוחמים חדשים אז כדאי שתתחילו להתאמן לקראת הגיבוש שייטת.

גיבוש שייטת – למה זה נועד?
יום גיבוש של השייטת נועד כדי לאתר מי יכול להשתלב בחיל הים ולשרת בשייטת. הגיבוש הוא חמישה ימים שבמהלכם תבחנו על יכולות שונות כמו מנהיגות, ביצוע משימות, עמידה בזמנים ועבודה בצוות.

מה תעשו במהלך הגיבוש שייטת?
גיבוש שייטת מורכב מחמישה ימים כאשר כל יום נועד לבדוק יכולות אחרות. הנה מידע על מה תעשו בכל יום במהלך הגיבוש:
יום ראשון – תתכוננו לקום מוקדם ולהתייצב בתחנת חוף הכרמל בשעה 07:30. במהלך היום הראשון אתם תגיעו למקום הגיבוש, תמלאו טפסים, תחתמו על ציוד צבאי ותעברו סדרה של בדיקות רפואיות. לאחר שתסיימו את תהליך הקליטה הראשוני תתחילו ללמוד על נשקים ולבצע תרגילי חולייה.
יום שני – היום השני לגיבוש שייטת כולל הרכבה ופירוק של נשקים, הרצאות, תיזוזים והקפצה בלילה.
יום שלישי – ביום השלישי לגיבוש אתם תעברו משימות של עבודה בצוותים במים, בסירות גומי ובבריכה.
יום רביעי – הגיע הזמן למסע הראשון שלכם! כדאי שתגיעו מוכנים להליכה ארוכה עם ציוד כבד עליכם. במהלך הגיבוש שייטת יתנו לכם תיק ואפוד איתו תצטרכו לצעוד למשך שעתיים שלוש, וישימו לכם בתוך התיק שק עם משקל של 10 קילו.
יום חמישי – הצוות שליווה אתכם לכל אורך הגיבוש ידבר על כל אחד מכם ויחליט מי עבר את הגיבוש בהצלחה ומי לא.

איך כושר קרבי יעזור לכם לעבור את הגיבוש שייטת בהצלחה?
רוב המשימות במהלך יום גיבוש שייטת הן משימות פיזיות הדורשות כושר קרבי ברמה גבוהה ולדעת איך לעבוד בצוות. אם החלום שלכם זה לשרת כלוחמי קומנדו ימי בשייטת 13 כדאי שתצטרפו לקבוצת כושר קרבי.
קבוצות כושר קרבי מורכבות מבנים ובנות שמעוניינים לשרת כלוחמים ובהם בני הנוער עוברים הכשרה מעשית המלמדת על ערכי וכללי הצבא ועוזרת להם להיכנס לכושר שנדרש מלוחם. במהלך המפגשים אתם תבצעו משימות זהות לאלו שבימי הגיבוש ותלמדו איך לעבוד כחלק מצוות.

מה מחפשים בגיבוש שייטת?
יום הגיבוש של השייטת נועד על מנת לבחור בני נוער שיוכלו להיות לוחמים ביחידה ויפגינו כושר קרבי מעולה ותכונות חברתיות והתנהגותיות החשובות ללוחם כמו יכולת עמידה בלחצים, עבודת צוות, מנהיגות ודאגה לאחר.
אם אתם מעוניינים לשרת בשייטת 13 ולעבור את הגיבוש שייטת בהצלחה, תבחרו ב ATEAM מתמחים בהכנה ליום הגיבוש ויעזרו לכם להגיע למטרה שלכם.